Jubileumfeest op maat in Rotterdam

Een jubileumfeest in Rotterdam dat raakt en blijft hangen
Heeft jullie bedrijf een indrukwekkende mijlpaal bereikt? Een 5-, 10-, 25- of zelfs 100-jarig bestaan? Of willen jullie het jaar stijlvol afsluiten met een feest in Rotterdam voor het hele team? Wat de aanleiding ook is, een jubileumfeest in Rotterdam is het perfecte moment om collega’s te verbinden, successen te vieren en samen herinneringen te maken.

Bij UB events Rotterdam tillen we jullie jubileumfeest naar een hoger niveau. Geen standaardformules, maar een beleving op maat met jullie verhaal als uitgangspunt. Of het nu gaat om een intiem diner of een groots personeelsfeest met livemuziek, wij maken het onvergetelijk.

Vier verleden en toekomst op een manier die bij jullie past
Een jubileum is méér dan een feestje. Het is een ode aan wat jullie samen hebben bereikt en een blik op wat nog komen gaat. Tijdens het feest blikken we terug op mooie momenten, maar we kijken vooral ook vooruit. Wij zorgen voor een unieke viering die helemaal past bij jullie cultuur, ambities en identiteit.

Onze aanpak is persoonlijk, creatief en tot in detail verzorgd. Van locatie, entertainment en catering tot styling, uitnodigingen en techniek, wij nemen alles uit handen, zodat jullie zorgeloos kunnen genieten.

Creatief concept, geïnspireerd op jullie verhaal
Voor we starten met plannen, willen we weten wie jullie zijn. Wat maakt jullie uniek? Waar zijn jullie trots op? Tijdens een kennismaking (liefst op locatie) leren we jullie organisatie echt kennen. Zo kunnen we een concept ontwikkelen dat past als een maatpak. Of dat nu een gala-avond is, een festival, een tijdreis naar het oprichtingsjaar of juist een futuristisch thema.

Van industriële sfeer tot chique gala
Rotterdam biedt volop mogelijkheden! Van een klassieke balzaal of rooftop met skylinezicht tot een industriële fabriekshal of creatieve buitenlocatie. Liever op jullie eigen terrein? Geen probleem, wij bouwen het feest gewoon op locatie!

Wat jullie stijl ook is, urban chic, retro, zakelijk of festival, wij zorgen dat elke detail klopt. En natuurlijk hoort daar catering bij die indruk maakt, van luxe walking dinners tot nostalgische hapjes uit het oprichtingsjaar.

Een feest dat al begint bij de uitnodiging
De voorpret begint al bij de aankondiging. Denk aan een gepersonaliseerde videoboodschap van de directie, een originele uitnodiging of een mysterieuze teaser met een knipoog naar het thema. Via een registratietool regelen we alles rondom aanmeldingen, muziek verzoeken en dresscode.

Vier zonder zorgen, wij regelen het!
Een jubileumfeest in Rotterdam organiseren? Laat dat maar aan ons over! Wij coördineren de volledige organisatie van A tot Z. Dus van planning en leveranciers tot het draaiboek en aansturing op de dag zelf. Met heldere communicatie, korte lijnen en oog voor detail zorgen wij dat alles klopt. Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. Wij helpen jullie graag bij het realiseren van een bedrijfsfeest dat raakt, inspireert en verbindt.

Onze eventmanager helpt graag!

Suggesties

Feestlocaties

Onze andere

evenementen

Vraag & Antwoord

Hier vind je veelgestelde vragen onze events. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.

Nadat we alle wensen gezamenlijk hebben doorgesproken, werken we vrijblijvend een maatwerk offerte uit. Hierin omschrijven en begroten we de verschillende onderdelen (bijvoorbeeld; locatiehuur, catering, entertainment, decoratie, techniek, etc). Uiteindelijk bepaal je dus zelf (mede aan de hand van het beschikbare budget) de inhoud van jouw ideale themafeest of event.

Je bent vrij om een eigen passende locatie te kiezen. Onze feesten en events zijn mogelijk op iedere geschikte locatie in Nederland en zelfs ook over de grenzen. Ook organiseren we vele succesvolle feesten en events op jullie eigen locatie (kantoor, kantine, parkeerplaats).
Uiteraard hebben wij in alle jaren een uitgebreid locatiebestand opgebouwd van originele en professionele locaties en venues. We leggen desgewenst dus ook graag locatiesuggesties vanuit ons aan je voor.

Voor de themafeesten en jubileumfeesten houden we in principe een minimum aantal deelnemers van 100 personen aan. Er is bij ons geen limiet aan het aantal deelnemende personen.

Ons team van UB events helpt of adviseert iedereen. Is je organisatie of het aantal genodigden kleiner dan 100 deelnemers, dan is het beschikbare budget bepalend.
Onze fijne collega’s van Uitjesbureau organiseren al jaren professionele teamdiners en -feestjes voor groepen tot 100 personen. Wij adviseren om ook hier je wensen voor te leggen en contact op te nemen.

Zeker weten! Wij nemen graag alles uit handen — van stijlvolle uitnodigingen tot een soepel registratieproces. Of je nu kiest voor een persoonlijke uitnodiging per post, een flitsende digitale save-the-date of een complete online registratiepagina: wij zorgen dat jouw gasten vanaf het allereerste moment in de juiste sfeer komen. Geen stress, geen gedoe — alleen maar voorpret!

Natuurlijk! Wij stemmen het programma graag af op jullie wensen, of werken samen met jullie eigen voorgestelde artiesten en sprekers.

Ja, graag zelfs! Wij integreren zakelijke momenten naadloos in het feestprogramma, zonder dat de sfeer verloren gaat.

8.4
Reviews 557 beoordelingen klanten vertellen