Turn Up The 80s & 90s Party in Rotterdam

Back to the party decades in hartje Rotterdam!
Zin in een bedrijfsfeest vol pure nostalgie? Met Turn Up the 80’s & 90’s Party van UB events Rotterdam stap je terug in de tijd van discoballen, cassettebandjes en foute fashion. Dit onvergetelijke themafeest brengt je terug naar de decennia waarin alles kon en niets te gek was. Van de beste guilty pleasures tot kleurrijke decoratie, deze avond wordt legendarisch.

Dresscode: retro & ready to party
Hier geldt maar één regel: hoe fouter, hoe beter! Trek je neon leggings, glittershirt of old-school tracksuit uit de kast. Schoudervullingen, beenwarmers, scrunchies en blow-outs zijn helemaal on point. Rotterdam wordt jouw persoonlijke dansvloer met een outfit die net zo hard knalt als de beats!

De allerfoutste hits uit de 80’s & 90’s
Onze DJ’s mixen de grootste hits uit de jaren 80 en 90: van Madonna tot Nirvana, van Push It tot Barbie Girl. Verwacht meezingers, dansbare classics, boybands en girlpower. Met verrassende live acts en party MC’s die de boel aanzwengelen, wordt dit een bedrijfsfeest dat je niet stil kunt uitzitten.

Retro cocktails & old-school snacks
Zin in een Blue Lagoon, Sex on the Beach of een retro Shirley Temple? Onze cocktailshakers serveren nostalgie in een glas. Combineer dat met popcorn, suikerspinnen en mini-hotdogs en je hebt het perfecte recept voor een retro danspauze.

Beleving van begin tot eind
Zing je longen uit in de karaoke booth, ga voor de high score in de arcadehoek of steel de show in een dansbattle. Awards als ‘Moonwalk Master’ en ‘Best Dressed Retro Royalty’ zorgen voor extra fun en competitieve glorie.

Een Rotterdamse locatie vol sfeer
Of je nu kiest voor een industriële loods in de haven, een funky club in het centrum of een zomerse buitenlocatie: wij toveren iedere plek om tot een kleurrijke timewarp. Glow-in-the-dark gadgets, discolampen, videoclips op grote schermen en confetti maken het feest compleet.

Boek jouw retro bedrijfsfeest in Rotterdam
Laat jouw collega’s dansen, zingen en lachen tijdens dit energieke bedrijfsfeest in Rotterdam. Turn Up the 80’s & 90’s Party brengt nostalgie, sfeer en plezier samen in één knallend feest. Vraag nu een vrijblijvende offerte aan en stap in de tijdmachine!

Onze eventmanager helpt graag!

Suggesties

Feestlocaties

Onze andere

evenementen

Vraag & Antwoord

Hier vind je veelgestelde vragen onze events. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.

Nadat we alle wensen gezamenlijk hebben doorgesproken, werken we vrijblijvend een maatwerk offerte uit. Hierin omschrijven en begroten we de verschillende onderdelen (bijvoorbeeld; locatiehuur, catering, entertainment, decoratie, techniek, etc). Uiteindelijk bepaal je dus zelf (mede aan de hand van het beschikbare budget) de inhoud van jouw ideale themafeest of event.

Je bent vrij om een eigen passende locatie te kiezen. Onze feesten en events zijn mogelijk op iedere geschikte locatie in Nederland en zelfs ook over de grenzen. Ook organiseren we vele succesvolle feesten en events op jullie eigen locatie (kantoor, kantine, parkeerplaats).
Uiteraard hebben wij in alle jaren een uitgebreid locatiebestand opgebouwd van originele en professionele locaties en venues. We leggen desgewenst dus ook graag locatiesuggesties vanuit ons aan je voor.

Voor de themafeesten en jubileumfeesten houden we in principe een minimum aantal deelnemers van 100 personen aan. Er is bij ons geen limiet aan het aantal deelnemende personen.

Ons team van UB events helpt of adviseert iedereen. Is je organisatie of het aantal genodigden kleiner dan 100 deelnemers, dan is het beschikbare budget bepalend.
Onze fijne collega’s van Uitjesbureau organiseren al jaren professionele teamdiners en -feestjes voor groepen tot 100 personen. Wij adviseren om ook hier je wensen voor te leggen en contact op te nemen.

Zeker weten! Wij nemen graag alles uit handen — van stijlvolle uitnodigingen tot een soepel registratieproces. Of je nu kiest voor een persoonlijke uitnodiging per post, een flitsende digitale save-the-date of een complete online registratiepagina: wij zorgen dat jouw gasten vanaf het allereerste moment in de juiste sfeer komen. Geen stress, geen gedoe — alleen maar voorpret!

Natuurlijk! Wij stemmen het programma graag af op jullie wensen, of werken samen met jullie eigen voorgestelde artiesten en sprekers.

Ja, graag zelfs! Wij integreren zakelijke momenten naadloos in het feestprogramma, zonder dat de sfeer verloren gaat.

8.4
Reviews 557 beoordelingen klanten vertellen